آغاز زندگی جدید

ماجراهای وحید و سحر

آغاز زندگی جدید

ماجراهای وحید و سحر

یعنی میشه ......

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ

تمام لذتها و شیرینی های مسیر زندگی تو آینده رو با هم شریک......ولی بزار تمام

سختیها و مشکلات رو خودم تنهای تنها حل کنم ....من یه قدم جلوتر میرم مسیر رو

صاف و هموار میکنم و بر میگردم تا با هم بریم جلو.......اصلا برام سخت نیست

خیلی هم لذت بخشه.......اونم در یک صورت.......اونی که بدونم تو هم منو اونجوری

که من تو رو دوست دارم دوست داری .....اینو که بدونم در واقع اینو میدونم که اونقدر

دوستم داری که هیچوقت جا نمیزنی و پشتم رو خالی نمیکنی و با دونستن این قدرتی

میگیرم که هیچ وقت و هیچ جا هییچ مشکلی جلودارمون نخواهد بود.......یعنی میشه؟

۹۶/۰۳/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۱
vahid vahid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی