آغاز زندگی جدید

ماجراهای وحید و سحر

آغاز زندگی جدید

ماجراهای وحید و سحر

برای سحرخوبم

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

آهای بذار بپوشمت مثل لباس مهمونی
تور سپیدی دست باد یا مثل رخت زندونی

انگشتای کشیده‌تو کش بده تا آخر من 
بوسه داغمو بگیر، تا که نیفته از دهن

شراب صدساله من وقتشه که بنوشمت 
وقتشه عریان‌تر بشم بپوشمت، بپوشمت

شراب صدساله من وقتشه که بنوشمت 
وقتشه عریان‌تر شم بپوشمت، بپوشمت

مزمزه کن زمزمه‌مو خانوم
یک سره کن هر تکه م رو خانوم
بزن بزن زخمه بزن خانوم
ای مرهم زخمای من خانوم
گیتار دل
ساز ِ خوشگل خانوم
ای همه ام ای زن زن خانوم
در بسترم ستاره شو خانوم 
از هر خوشی فواره شو خانوم

شراب صدساله من وقتشه که بنوشمت 
وقتشه عریان‌تر بشم بپوشمت، بپوشمت

آهای بذار بپوشمت مثل لباس مهمونی
تور سپیدی دست باد یا مثل رخت زندونی

انگشتای کشیده‌تو کش بده تا آخر من 
بوسه داغمو بگیر، تا که نیفته از دهن

شراب صدساله من وقتشه که بنوشمت 
وقتشه عریان‌تر بشم بپوشمت، بپوشمت

مزمزه‌کن زمزمه‌م رو خانوم
یک سره کن هر تکه‌مو خانوم

بزن بزن زخمه بزن خانوم
ای مرهم زخمای من، خانوم

بی‌تو دل ساده خوشگل خانوم
ای همه هم، ای زنِ زن خانوم

در بسترم ستاره شو خانوم
از هر خوشی فواره شو خانوم

شراب صدساله من وقتشه که بنوشمت 
وقتشه عریان‌تر بشم بپوشمت، بپوشمت

۹۶/۰۲/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
vahid vahid

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی